הדברה לאחר קניות במזרח

הדברה
הדברה לאחר קניות במזרח הרחוק? 
החברה מספר 1 בהדברה  הדברה במרכז הדברה בתל אביב
 
חזרתם מן המזרח הרחוק עם רהיטים מדהימים וחוויות, אין מתחרה עם המזרח הרחוק, באוסף החוויות. 
ובנוסף לחוויות הבאתם איתכם רהיטים, איזה יופי. רק אלייה וקוץ בה. במזרח הרחוק הרהיטים אינם מקבלים טיפול מניעתי לטרמיטים או לתולעי עץ, ולכן, ישנה סבירות גבוהה שיש ברהיט את אחד מהם, ומאחר וברור לנו שהם יקרים לליבך, אנו מציעים לך לעשות להם טיפול של הדברה לכל אוכלי העץ, לפני שתגלה את אחד מן השניים. 
הטרמיטים למשל אינם ניראים בדרך כלל, למעשה קשה מאד לעלות על הבעיה, אם אינך בעל מקצוע. ולמה? כי הם מתחבאים בתוך הרהיט. הטרמיטים אינם סובלים את אור השמש, ולכן הם יוצרים לעצמם תעלות בתוך הרהיט ומכסים את התעלות בפסי בוץ, אם הרהיט הוא כהה, זה יכול להיות מאד קשה לאבחון. בפרט כאשר אינך מחפש את זה, או מודע לבעיה. 
ולכן בדרך כלל כאשר הבעיה מתגלה, זה מאוחר מדי, ולכן, אנחנו מציעים לך עצה ידידותית, טפל ברהיטים אלו, בהדברה לטרמיטים ותולעי עץ מיד עם הבאתם לארץ.
  ובכך תמנע צרות עתידיות רבות.
הדברת טרמיטים היא המומחיות שלנו, 
רק אצלנו יש מכשיר מיוחד לאיתור טרמיטים ברהיט.
למה צריך הדברה לדירה אחת לחצי שנה?
הדברת מזיקים הדברת טרמיטים
ראשית, כי זה הרבה יותר נעים לדעת שאין מקום לקיום נמלים, תיקנים ועכבישים בדירה ובמטבח שלך. וטוב לדעת את זה לפני שמגלים אותם, ולכן, הדברה של דירה יש לה אחריות לחצי שנה.
אם נכנסת לדירה חדשה, ייתכן והדיירים החביבים שראית, אומנם חביבים אבל הם לא כל כך נקיים כפי שחשבת… וכשאתה מגלה את זה, זה בדרך כלל קצת מאוחר, לגלות נמלים במטבח מטיילות על הכל צלחת עם שיירי אוכל, או לגלות תיקן (זוכר שאישתך צעקה: "ג'וק!"), או לראות עכביש ענק מטייל לו בנחת על התקרה, אז למנוע את כל המטרדים הללו לפני שהם כובשים חלקה בביתך, ניתן בפשטות על ידי הזמנת הדברה של דירה.
 
כוורת או קן?
ואם מצאת ליד ביתך  כוורת טבעית של דבורים או קן צרעות, או דבורים (ביחיד – דבור), זהו מטרד שיש להיפטר ממנו מהר, ובאופן מקצועי כדי להשאר ללא עקיצה לך, לבני משפחתך וחשוב מכל לילדייך. 
 
בכל המקרים הללו, יש להזמין שירותי הדברה ירוקה על פי טיב הבעיה, ולפתור אותה, ויפה שעה אחת קוד

חייגו עכשיו ל-6783* נייד: 058-6969679 לייעוץ/הזמנת טיפול יש למלא את השדות:

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

תוכן ההודעה

פקס: 077-555-8226 כתובת מייל: tiltan4u@gmail.com Devschool