הדברת מכרסמים

הדברת מכרסמים

להזמנות צלצל

מי אלו המכרסמים?

המכרסמים המטרידים אותנו בדרך כלל, אם זה באיזור חקלאי או בבתי מגורים בעיר או בכפר, יהיו לרוב, העכברים, חולדות עכברושים. והם ידועים כמזיקים גם לרכוש וגם לאדם, באזורים חקלאיים הם גורמים נזק רב על ידי אכילת היבולים. בבנייני מגורים הם מכרסמים את הצינורות וציוד יקר וגורמים לנזק של אלפי שקלים. עכברים וחולדות גורמים נזקים, על ידי כרסום: רהיטים, חפצים, ובעצם כמעט כל דבר, הם מכרסמים צינורות גז, חשמל, ומים. וכבלי חשמליים, הם מחסלים מזון המאוחסן בבית, ובמזווה.

מלבד המטרד והנזק הנגרם עקב כל שנאמר לעיל, הסיכון העיקרי הוא המחלות שהם מפיצים, עכברים וחולדות יכולים להעביר לאדם מחלות קשות כמו דבר וטיפוס. החולדות והעכברושים היו אלו היו גורם מרכזי  בהפצתה של המגפה השחורה באירופה לפני מאות שנים.

דרכים מקובלות להדברת עכברים :

 

מלכודות עכברים – הדברת מכרסמים ביתית

מלכודות העכבריםהינם פתרון ביתי נפוץ ומקובל, רק, כפי שידוע לכולנו, זה לא תמיד עובד,

עכבר זריז, יכול לקפוץ החוצה מן המלכודת בדיוק ברגע המכריע.

פיזור רעל: רבים מנסים להדביר מכרסמים על ידי פיזור רעל, במקומות ציבוריים ובשטחים חקלאיים. מעבר לכך שזהו פיתרון לא הומאני, הוא מסכן את חיות מחמד, ועם זאת גם תינוקות וילדים שזוחלים ומשחקים בכל ומכניסים כמעט כל דבר לפה.

הדברת מכרסמים  – מניעה – ניקיון שוטף של הבית, ואכסון כל מוצרי המזון במקום סגור, יימנעו את הגעת עכברים וחולדות לביתכם, ושמירה על תחזוקה וניקיון שוטפים של הרחובות ופחי האשפה הציבוריים יימנעו הימצאות המכרסמים הדברת חולדות גם שם.

 

הדברת מכרסמים הדברת עכברים בדרכים בטוחות

ישנה חשיבות גדולה להגעת מדביר מקצועי להדברת מכרסמים לשטח, שיבחר את הדרך הנכונה על פי הזיהוי לכל מרכסם ישנה דרך קצת אחרת, לטפל בו, המדביר המקצועי יודע את המקומות הנכונים להניח את הרעל במקומות ובתוך מתקנים מיוחדים להאכלת מרכסמים בלבד, כך שאין שום סיכוי שחיות המחמד או תינוקות ופעוטות יגיעו, וכך נמנע הסיכון מבני הבית. ועם תיבחר הדרך של  מלכודות יושמו מספר מלכודות והטיפול והריקון שלהם זו ההתמחות של המדביר המקצועי.

חייגו עכשיו ל-6783* נייד: 058-6969679 לייעוץ/הזמנת טיפול יש למלא את השדות:

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

תוכן ההודעה

פקס: 077-555-8226 כתובת מייל: tiltan4u@gmail.com Devschool