למה נחוצים שירותי הדברה

שרותי הדברה – למה ?

למה נחוצים שירותי הדברה?
 
בכל בית יש בעיות שחוזרות על עצמן, אם זה בתקופת הקיץ, הנמלים מתחילות לצאת מתוך כל חריץ בקיר המטבח או אולי זה התיקן ("גוק" – אשתך צעקה את שמו אתמול) שמופיע בכל פינה וגם לאחר שריססת אותו וראית אותו מפרפר, מתגלה אחר בפינה אחרת של המטבח, ונדמה לך שיש לו כמה נשמות, 9 לפחות ליום. או שזוהי פשוט משפחה מרובת מקקים (שם נוסף לאותו אחד).
 
אז אתה צריך באופן דחוף, הדברה הדברת דירה.
 
קן צרעות ליד הבית
הדברה 
 
בהחלט יכול לקרות, קן טיבעי של צרעות או דבורים, בהחלט יכול להיות,  אם אתה גר באזור כפרי, או פשוט אם יש לך מקום שנוח להן לקינון, גם בעיר.
 
זהו  מטרד, שאין מצב לחשוב אפילו לרסס   אותן באופן עצמאי.
 
עקיצתה של צרעה או של דבורה וגם של דבור, אינה בהכרח קטלנית, הכאב והנפיחות יעברו כמה שעות או ימים, אבל מי שטרם נעקץ, ואלרגי יכול לפתח תופעה שנקראת הלם אניפלקטי, זוהי תופעה שמחייבת טיפול רפואי במיידי. מספר עקיצות עקב נסיונות טיפול חובבניים בקן, יכולות לגרום למתקפת דבורים/ צרעות או דבורים (רבים של דבור), ועשרות עקיצות זה כבר מצב שמסכן חיים.
 
אז כדאי להזמין הדברת דבורים / הדברה /צרעות.
 
הרהיטים צוברים ערמות של חול לידם
 
וכמה שאתם מנקים זה מצטבר מחדש? יש לכם מישהו או משהו, ליתר דיוק, שאוכל את הרהיטים. ישנן בגדול שתי אפשרויות טרמיטים או תולעי עץ.
 
איך נדע, מי אלו ?
 
טרמיטים אינם נראים לעין, ולכן זה בעיקר מסוכן, כי אין לכם שום מושג שהם שם. הם מסתתרים ברהיט עד שלא נשאר ממנו הרבה, ולמה? כי הם אינם סובלים את אור השמש. תעלות של בוץ על הרהיט יעידו על נוכחות טרמיטים ברהיט.
 
תולעי עץ, אינן נראות כלפי חוץ בדרך כלל, אבל ניתן לראות שיש חורים בעץ, וערמות של נסורת דקיקה ליד הרהיט, ובשני המקרים יישמעו קולות כרסום בלילה. תולעי עץ יכולות לגרום לחורים מרובים או מעט חורים וגם הן בדרך כלל בתוך הרהיט, ולרוב לא ייראו כלפי חוץ.
 
למה יש תולעי עץ ברהיט?
 
רהיטים שמגיעים מן המזרח אינם עוברים טפול להדברת תולעי עץ, או טרמיטים, ולכן במוקדם ובמאוחר סביר להניח שיפתחו אותם, ואם לא טיפלתם בנגע, הן יכולות להמשיך גם לרהיטים אחרים בבית.

חייגו עכשיו ל-6783* נייד: 058-6969679 לייעוץ/הזמנת טיפול יש למלא את השדות:

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

תוכן ההודעה

פקס: 077-555-8226 כתובת מייל: tiltan4u@gmail.com Devschool