הדברת נמלים

 

הדברת נמלים 

 

הדברת נמלים – הכר את האויב !


כמו שכולנו יודעים די בסדק קטן בקיר, או אפילו שקע חשמלי כדי שתהלוכת נמלים תנתב את דרכה אל השיש של המטבח, ואל כל מוקדי השאריות של האוכל במטבח, על השיש, ואל הכיור ואל הפח אשפה. ואז אנחנו יודעים בוודאות, שזה הזמן להזמין הדברת נמלים.

מלכת הנמלים  – היא מקור ההתרבות הזו, היא נמצאת חבויה בתוך קן הנמלים. וכאשר הנמלים ה"פועלות" עצמן יוצאות למעוף הכלולות, מעוף ההזדווגות, ומרגע ההזדווגות ואילך הן מחפשות ובונות להן קן משלהן בו הן יהיו המלכות. אורך החיים של נמלים "פועלות" נעה בין שנה אחת לשלוש. להבדיל למלכה שיכולה לחיות כ- 30 שנה. הזכרים, בניגוד לזאת, חיים רק מספר שבועות בודדים.

עם זאת, הדברת נמלים יכולה לקצר את חייהם כולם באופן משמעותי.

איך ניתן לעשות הדברה לנמלים?
הדברה ירוקה

ריסוס יסודי עם חומר הדברה ירוק מקבוצת הפריתין, הריסוס מתבצע מסביב לכל הבית, על הפנלים, משקופים, אדני החלונות, מתחת לכיורים, מאחורי המקרר, מכונת הכביסה, תנורים,

על השיש במטבח (בעיקר בחיבור בין השיש לקיר) ובכל מקום בו רואים נמלים או שיש חשש להתפתחות קן נמלים במקום, כמובן שכדאי לפנות את הכלים מן השייש ומן הארונות.

ג'ל ופיתיונות לטיפול בקן הנמלים

שיטה זו מבוססת על הרעלת המלכה וחיסול הקן באמצעות פיתיון שמובא לקן על ידי נמלה “פועלת”. הפיתיונות עשויים מחומר אשר גורם למותן של הנמלים הניזונות ממנו. זוהי שיטה יעילה יחסית, אך לוקח לה זמן לפעול ולוקח זמן עד אשר רואים תוצאות ולא תמיד הפיתיון משיג את מטרתו. לפני שהמדביר מבצע את הדברת הנמלים בבית הוא סורק את הבית ומאתר מקומות שיש לאטום לאחר הריסוס.

איטום הבית למטרת הדברת נמלים
על מנת שהדברת הנמלים תצליח יש לנקוט בכמה פעולות אטימה לבית, יש לסתום את הפתחים והסדקים בשיש, במשקופים, ובכל החריצים שמהם חודרות הנמלים.
ורצוי במיוחד, להקפיד על ניקיון הבית משאריות מזון ופירורים, את המזון לאחסן בכלים אטומים ולא באריזות פתוחות, ולהקפיד לרוקן את הזבל בתדירות גבוהה.

חייגו עכשיו ל-6783* נייד: 058-6969679 לייעוץ/הזמנת טיפול יש למלא את השדות:

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

תוכן ההודעה

פקס: 077-555-8226 כתובת מייל: tiltan4u@gmail.com Devschool