איך נדע איזה סוג הדברת מזיקים להזמין?

הדברת מזיקים
איך נדע איזה סוג הדברת מזיקים להזמין?
 
הכשרת אינסטנט בהדברת מזיקים
אין פשוט מזה, על פי סוג המזיק שמציק, למשל, אם יש לך חיות מחמד, לדוגמה, ישנה סבירות גבוהה שיש לך או פרעושים או פשפשים, אם אתה נעקץ רק במיטה, זה פשפש המיטה, פשוט נכון? 
אם אתה נעקץ ברגליים מכפות הרגליים ומעלה, אנחנו מקווים שזה לא עבר את הברכיים… זה פרעושים. 
 
אגב פשפש המיטה יכול לגם לשגשג במקומות כמו בסיסים צבאיים, או מיטות שדה, בתי חולים צבאיים, ובעצם בכל מקום שיש קושי אמיתי לשמור על היגיינה טובה עקב תנאי השטח. 
אז, אתה כבר מבין יותר בהדברת מזיקים, נכון?
 
איך אנחנו יודעים את זה בבטחון ?
פשפש המיטה אינו חי על החיות או על בני האדם, הוא חי במיטה וכשמו, כן הוא. הוא מטיל את ביציו וחי ממש במיטה או בספה או בכורסא שבה לא יפריעו לו, להמשיך לחיות, לבקר אותך לשתות קצת דם, ולחזור למקומות המחבוא שלו, הוא בעצם רוב הזמן לא על ה'מארח שלו' רק בא לביקור קצר, שותה, עוקץ כי אחרת הוא לא יכול לשתות, וחוזר למקום המסתור. הוא מותיר גם סימנים כמו כתמי אדומים כהים-חומים על הסדינים, וזה לא רק מן העקיצות, אלו כתמי צואה שלו. 
איזה הדברת מזיקים להזמין ? יש להזמין הדברת פשפש המיטה !
 
פרעושים זה פשוט, גם הם, לא ממש חיים על החיה ה'מארחת' הם חיים בבית, והם יכולים לבקר פעם את חיית המחמד, ופעם אותך. אם הם טרם הרחיקו לכת מעבר לרצפה, אז העקיצות יתחילו מן הכפות רגליים ומעלה.
איזה הדברת מזיקים? – יש להזמין הדברת פרעושים! 
 
זה במטבח על השייש?
זה אתה כבר יודע לבד, או שזו שיירת נמלים או שזה תיקן, (ולא, הוא לא מתקן, הוא נקרא ג'וק), או מטייל לך על האוכל, ואתה יודע מאיפה הוא יצא, או שאתה לא יודע? מן הביוב. את שני המזיקים האלו כולנו מכירים.
איזה הדברת מזיקים צריך להזמין? הדברה אורגנית הדברת דירה ! 
וגם העכבישים לא יוכלו לבלות בביתכם יותר. לפחות חצי שנה, באחריות.

חייגו עכשיו ל-6783* נייד: 058-6969679 לייעוץ/הזמנת טיפול יש למלא את השדות:

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

תוכן ההודעה

פקס: 077-555-8226 כתובת מייל: tiltan4u@gmail.com Devschool