הדברת עכברים

 

איך נדע שצריך הדברת עכברים?

אם אנחנו מוצאים בבית, יותר מדיי דברים שנראה שמישהו כירסם אותם, ואין לנו חיה מכרסמת אחרת, אז הסבירות הגבוהה ביותר היא שיש לנו או עכבר בבית, וצריך להזמין הדברת עכברים.

מה הקושי לאתר אותו? הוא מסתובב בעיקר בלילה כאשר שקט, הוא זריז בצורה בלתי רגילה, הוא מסוגל לכרסם (לא לצרכי אכילה) כל דבר, כולל לעבור דרך קירות גבס, ולכרסם צינורות פלסטיק, הוא מסוגל לנתב את דרכו אל תוך הבית, בקלות רבה, וקשה מאד להוציא אותו.

הדברת עכברים ביתית

אם הגעתם לכאן, ואתם קוראים עד כאן אז כנראה שהפתרון של מלכודות הגבינה הקלאסיות אינו עובד, והגבינה עדיין שם… בוודאי שניסיתם גם כמה מלכודות, והוא פשוט קפץ החוצה בזריזות. והוא עלול גם לנשוך ולהעביר מחלות. בכל מקרה אם אתם עדיין כאן…   אז כנראה שהוא עדיין מסתובב בבית…

אז זה הזמן לקרוא למדביר מקצועי שיבצע הדברת עכברים,

באופן יסודי ועם תוצאות מוכחות.

הדברת עכברים ברעל

ניתן לפזר רעל עכברים במקומות שונים, יש לזכור את הסיכון לחיות בית שונות, כמו חתול או כלב, או חס וחלילה, לתינוקות או ילדים שזוחלים ומכניסים כל דבר לפה. ואם אין בעיה עם גורמים אלו, הסיכון הבא, הוא שהעכבר ימות באיזה חור או צינור בבית, ולא נדע היכן הוא נמצא ואנחנו נישאר עם ריח של נבלה בבית, גם זה לא ממש חוויה רצויה. ולכן, ולבטחון כל הצדדים, ולביצוע מושלם ללא נזקים, מזמינים מדביר מקצועי להדברת עכברים.

הדברת עכברים – הדברה ירוקה,

אם כל המלכודות לא עבדו, ושקלתם את עניין הרעל עכברים, וזה לא ממש מצא חן בעיניכם, כי אתם חוששים לחיות הבית, או לילדים או לתינוקות, הרי שפתוח לפניכם הפתרון של הדברה ירוקה, ללא רעל.

ישנם מכשירים שמשמיעים צלילים שהמזיקים כמו עכברים וחבריהם אינם סובלים, ואנחנו בני האדם לא שומעים בכלל, הוא אינו בטווח הצלילים שאנו שומעים, כך שלבני האדם הוא אינו מפריע כלל. הוא מגרש את המזיקים ואינו גורם שום נזק או סיכון לאף אדם או חיה בסביבה.

חייגו עכשיו ל-6783* נייד: 058-6969679 לייעוץ/הזמנת טיפול יש למלא את השדות:

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

תוכן ההודעה

פקס: 077-555-8226 כתובת מייל: tiltan4u@gmail.com Devschool