הדברת מזיקים

מתי צריך הדברת מזיקים?

הדברת מזיקים – להדברת דירה

הדברת מזיקים מיועדת לכל מקרה שבו מזיק, אורח בלתי קרוא מגיע לביתך, ומופיע שם יותר מדיי פעמים, כגון: שיירת נמלים על השייש, ג'וקים (סליחה, תיקנים) שלמרות שריססת הם מופיעים שוב ושוב, כלומר זה כבר לא אחד, שריסוס חד פעמי יעזור. או עכבישים שמופיעים בכל פינה בבית, במקרה זה נקיון של קורי-עכביש פשוט יכול להועיל, אבל עם כל שלושת ה'מכות' מגיעות ביחד, כדאי מאד לחשוב על פתרון יסודי יותר, ושיטתי יותר. וכנראה שזה הזמן להזמנת מדביר מקצועי, שיעשה הדברת דירה, זוהי הדברת מזיקים מ-3 סוגים; תיקנים (זה התיקן האמריקאי, החום כהה הגדול, אותו כולנו מכירים) נמלים, ועכבישים.

הדברת מזיקים – לטרמיטים

מקרים נוספים שבהם יש צורך להדברת מזיקים, אם ליד המשקופים גדלה כל פעם מחדש ערמת חול וכמו נמלים קטנות עם כנפיים מסתובבות שם בסביבה, גם אם רואים אותן לעיתים רחוקות. או ייתכן גם שתופעה דומה תתרחש ליד רהיטי-עץ אחרים.

אז רצוי מאד מהר לבקש מדביר שמומחה להדברת מזיקים אלייך בבית, וכדאי מאד שזה יהיה מדביר שמתמחה בהדברת טרמיטים. בשונה מכל הדברת מזיקים אחרת, הנזק הזה אינו עוקץ, אינו מזמזם, אינו מציק בכלל לבני האדם, הוא רק בשקט וביסודיות אוכל את כל מה שאפשר שעשוי מעץ ומקרטון, (משקופים רהיטים, ארונות, קירות גבס, שהם מצופים בקרטון, ועוד…) ולא רואים אותם כמעט בכלל, בעצם בכלל לא, הם מתחבאים בתוך העץ, (משקוף , רהיט) והם שונאים אור שמש ולכן, לעיתים מאד נדירות נראה אותם, ובדרך כלל זה יהיה כאשר זה מאוחר מדיי. רהיטים עץ, ופרקטים, יש לוודא, אם הם יקרים לליבכם, יש לוודא את הריסוס שלהם מראש, בריסוס נגד טרמיטים. הדברת טרמיטים

הדברת מזיקים- למרכסמים

אפשרות נוספת שמצריכה הדברת מזיקים, היא חדירת עכבר, חולד או חולדה אל תוך הבית, או מרחב המגורים שלכם, כל חיה שכזו היא נושאת על גופה זיהומים רבים, ולצורכי כרסום היא מוכנה לכלות צינורות של חשמל, של אלקטרוניקה, מים, ועוד, כולל כל דבר וחפץ בעצם משמש לה לצרכי כרסום. ולצרכי אוכל, היא תשמח מאד לחלוק איתכם את האוכל שלכם, ואין לה בעיה להיכנס, לכל מקום כמעט, הנזק לרכוש ולמזון שלכם ולתברואה בביתכם. הוא בלתי ניתן לשער או להעריך, בשום קנה מידה, במקרה זה, בדחיפות יש לזמן מדביר מקצועי להדברת מזיקים, שיעשה הדברת עכברים או חולדות , הכל על פי הצורך.

חייגו עכשיו ל-6783* נייד: 058-6969679 לייעוץ/הזמנת טיפול יש למלא את השדות:

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

תוכן ההודעה

פקס: 077-555-8226 כתובת מייל: tiltan4u@gmail.com Devschool